niedziela, 17 czerwca 2012

"Czy znasz Prusa?"

Nawet krótki spacer po książkowych blogach wystarczy, żeby natknąć się na kolejne wyzwania czytelnicze. To ciekawe pomysły, każdy na swój sposób urozmaica nasze indywidualne czytanie.
Na blogu "Notatnik kulturalny" znalazłam zaproszenie do czytelniczego wyzwania (oj, nie lubię tego określenia!) "Czy znasz Prusa?" - oczywiście naszego pisarza, Bolesława Prusa, a nie tubylca z dawnych Prus.
Podoba mi się ten pomysł, bo zawsze stawiam literaturę polską na pierwszym miejscu.
A dodatkowo także dlatego, że "Lalka" to jedna z pozycji na mojej liście ulubionych.
Po prostu lubię Prusa Bolesława...

Szczegóły tutaj: "Czy znasz Prusa?"

3 komentarze:

  1. Zapisałam się gdyż z przyjemnością wrócę do jego książek tych przeczytanych i przeczytam te nie czytane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też będzie okazja, żeby powrócić po raz kolejny do powieści. Sięgnę też pewnie do niektórych nowelek i opowiadań, chociaż teraz wolę bardziej optymistyczną lekturę. :)

      Usuń
  2. bardzo dziękuję za reklamę! Mam nadzieję, że trochę wariackie i amatorskie zaproszenie kogokolwiek zachęci do sięgnięcia po tego pisarza. Pierwsze spotkanie już jest na stronie!

    OdpowiedzUsuń