niedziela, 29 października 2017

Niedziela z obrazem (112)

Jaki obraz wybrać?... od rana pogoda nie sprzyja jakiejkolwiek aktywności, chociaż dzień o godzinę dłuższy. Ale za to nad Polską orkan... wieje, leje, lufciki w oknach co chwilę same się otwierają, wiatr dosłownie wyje, ciemno i ponuro...
Rzut okiem na lodówkę i obraz znalazł się sam.

Nie wiem kiedy utworzył mi się na lodówce zbiór magnesów "geograficznych" - prawie wszystkie dostałam jako "pamiątki z ...", ale dwa sama kupiłam - "bo skoro już mam kilka..."
Jeden w leśniczówce Pranie, drugi w Muzeum Narodowym w Warszawie z obrazem, który bardzo lubię ...

Ten obraz był jednym z pierwszych w moim zbiorze "Robótki w sztuce", który sobie tworzę od początku swojego sieciowego bytu.

Georg Friedrich Kersting - "Hafciarka" (1817)

Muzeum Narodowe w Warszawie 

2 komentarze:

  1. Ciekawe, co ona tam haftuje ? Zieleń na ścianach- rewelacyjna!

    A tak a'propos .. zamknęłaś swojego drugiego bloga, bo nie mogę się dostać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nigdy nie pomyślałam jaki haft powstaje, chociaż jest sporo obrazów na których wyraźnie widać tworzony haft.

      Tak, zamknęłam bloga na pewien czas, ale to przejściowe. Mam nadzieję, że wrócę do pisania dość szybko,

      Usuń